وزیر امور خارجه در سخنان سبکتر گفت که تغییر ابدی است و اگر حزب وی قدرت را (در نظرسنجی های مجلس 2017) برای دومین دوره متوالی حفظ کند ، "تغییر برای خوب" خواهد بود. مادران (MLA) باید واقعاً کار کنند. رسیدن به این مقام ... خوش شانس: در یک پذیرش نامزدی نسبتاً غیرمعمول ، وزیر امور خارجه آخیلش یداو روز چهارشنبه گفت "این سرنوشت" است که باعث شد وی رئیس دولت در اوتار پرادش شود که انجام سیاست "بسیار دشوار" بود. و یادداشت های سخنگوی و وزیر ارشد. آخیلش در مجلس ایالتی سخنرانی می کرد ، در حالی که China Electronic lighters ارشد که 25 سال در مجلس به پایان رسانده اند ، افتخار می کند.

وی در یک فضای پر هیجانی ، اذعان کرد که انجام سیاست در اوتار پرادش "بسیار دشوار" بوده است و "کسانی که این سفر طولانی را پشت سر گذاشته اند ، قلب مردم را جلب کرده و با توده مردم ارتباط مستقیمی برقرار کرده اند." این فرصت و من به سرنوشت اعتقاد دارم.

MLA افتخارآفرینان ماتا پرساد پندی (بلندگو) ، اعظم خان ، اودش پرزاد ، دورگا پراساد یداو ، نارندرا سینگ ایاداو ، راجیو کومار سینگ ، رام گوویند چوداری (همه SP) ، سوره خوانا ، شایام دویا روچودوری (BJP) و شای سان (BSP) ... آنها مسیری طولانی و دشوار را طی کرده اند. "او گفت. هیچ حزب در بیش از دو دهه در اوتار پرادش برای مدت متوالی در قدرت نبوده است. هیچ حزب بیش از دو دهه برای دوره های متوالی قدرت نداشته است. در اوتار پرادش